Ászf
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Érvényes: 2014 Szeptember 01-től
1. Szerződő felek
1.1 A Szolgáltató
Cash Signal KFT. ( továbbiakban : Szolgáltató )
Székhelye: | 9970 Szentgotthárd, Hunyadi út 23. |
---|---|
Postacím/ Telephely: | 9970 Szentgotthárd, Deák Ferenc út 5-7. |
Telefon: | 0036/ 70 / 3899051 |
E-mail: | hiteles@sztgnet.hu |
Honlap: | direktpaket.hu |
Képviseli: | Bendekovics Attila ( Ügyvezető ) |
Nyitvatartás: | munkanapokon 8-17 óráig |
Tevékenysége:
A 2012. évi CLIX .törvény 2§ 32 ,33 ,34 bekezdése alapján postai konszolidátor, postai közreműködő, postai közvetítő tevékenység végzése.
A szolgáltatások ellátásához a Szolgáltató közreműködőt vesz igénybe.
A Szolgáltató a közreműködő tevékenységéért felelősséget vállal.
1. Az ügyfél
Az Ügyfél az a magánszemély, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy szervezet, aki az ÁSZF-nek megfelel illetve egyedi szerződésekben rögzített feltételekkel a szolgáltatást igénybe veszi.
Címzett: az Ügyfél által a Szolgáltató rendelkezésére bocsájtott címzettként megjelölt ügyfél.
2. A szerződés tárgya
A szolgáltatói szerződés alapján a Szolgáltató vállalja ,hogy az ÁSZF-ben és a jogszabályokban meghatározott törvényesen szállítható, megfelelő méretű, tartalmú, tömegű, csomagolású küldeményeket postai szolgáltatón keresztül átveszi az Ügyféltől, majd az Ügyfél által megadott külföldi címzettnek külföldi postai szolgáltatónál feladja.
A küldeményeket érintetlenül biztonsági tasakba helyezi a Szolgáltató, mérettől függően, lezárja, majd az Ügyféltől kapott címre felcímezi. A szolgáltatói szerződésben, illetve a kalkulátorban az Ügyfél által megjelölt feltételekkel feladja a küldeményt külföldi postai szolgáltatónál.
Az Ügyfél által megadott e-mail címre értesítést küld rendszerünk küldemény érkezéséről.
A Szolgáltató a címére érkező küldeményeket minden munkanap feladja azt nem tárolja.
A Szolgáltató a külföldi postai szolgáltatótól kapott tájékoztatás alapján a kézbesítési időt így határozza meg: ( tájékoztató jellegű )
Standard kézbesítés : max 2 munkanap
Expressz kézbesítés : minden másnap ( EMS szolgáltatás )
A küldemény fajtái : postai csomag ( kalkulátorban megadott méret , súly
értékekkel )
A küldemény szállítása : közúton, járművel
A küldemény feladási helye : Ausztria
3. A szerződés létrejötte
A szolgáltatói szerződés a szolgáltatás megrendelése után a szolgáltatási díj online átutalásával ( Netbank, PayU ) jön létre.
A szolgáltatás teljesítése az Ügyfél részéről a Szolgáltató címére megküldött küldemény megérkezése, a szolgáltatói díj átutalása után kezdődik.
Az Ügyfél köteles a küldeményt úgy csomagolni , hogy annak tartalmához a csomagolás megsértése nélkül ne lehessen hozzáférni. A szolgáltatói szerződés esetében az ÁSZF-szabályaitól a felek közös megegyezéssel eltérhetnek ha vonatkozó jogszabályok ezt nem tiltják.
3.1 A szolgáltatói szerződés módosítása
Az Ügyfélnek joga van -külön díj ellenében- a küldeményhez kapcsolódó külön szolgáltatást kérni, adatot módosítani illetve a küldeményt visszakérni a külföldi postai szolgáltató csomagfelvétele előtt.
3.2 A szolgáltatás megtagadása
A Szolgáltató megtagadja a szolgáltatás teljesítését amennyiben az alábbi tények a tudomására jutnak:
- a küldemény tartalma az életet, testi épséget, egészséget veszélyezteti
- a szerződés teljesítése jogszabályba ütközik Magyarország vagy az Európai Unió területén./li>
- az Ügyfél a küldeményt nem megfelelően csomagolta
- az Ügyfél a szolgáltatási díjat nem a küldemény méret, súly, külön szolgáltatások adatai alapján utalta a Szolgáltató számlájára, és annak különbözetét külön felhívásban sem pótolta.
4. A szerződés megszűnése
- A Feladó a küldeményt visszakéri
- Kézbesíthetetlen a küldemény
- A Szolgáltató teljesítette a szolgáltatói szerződésben foglaltakat
5. Kézbesíthetetlen küldemény
Kézbesíthetetlen az a küldemény melyet a Szolgáltató rajta kívül álló okok miatt nem tud kézbesíteni ( címzett elérhetetlen ).
A Szolgáltató a külföldi postai szolgáltatótól az ilyen küldeményt visszakapja, majd felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot a küldemény visszaküldésével kapcsolatban.
A Szolgáltató a visszaküldéshez díjat kérhet az Ügyféltől.
6. Visszakézbesíthetetlen küldemény
A visszakézbesíthetetlen küldeményt a Szolgáltató őrizni köteles. A Polgári Törvénykönyv őrzésre vonatkozó szabályait a következő eltéréssel kell alkalmazni:
a) a b) és c) pontban foglaltak kivételével a könyvelt postai küldeményt a feladástól számított három hónapig őrzi, ezt követően a küldeményt megsemmisíti.
b) a küldeményt három hónap elteltével a feladástól felbontja, addig őrzi.
c) a küldeményt felbontja amennyiben az valószínűsíthető hogy tartalma miatt nem várható a fenti időtartamú őrzés.
A felbontást követően a Szolgáltató a küldemény tartalmát értékesíti, amennyiben nem lehet, abban az esetben megsemmisíti, illetve felajánlhatja adományként.
A Szolgáltató a felbontás, értékesítés folyamatát jegyzőkönyvben rögzíti, melyet egy évig megőriz.
A jegyzőkönyvet két fős bizottság vezeti. ( Szolgáltató alkalmazottai )
Az értékesítésből befolyt összeget a Szolgáltató a küldeménnyel kapcsolatos kiadásaira fordítja.
7. Felelősség
A Szolgáltató nem köteles vizsgálni a küldemény tartalmát. A küldeménnyel , annak tartalmával kapcsolatban minden felelősség az Ügyfelet terheli.
A Szolgáltató amennyiben jogszabályba ütköző, nemzetközi postaforgalomból kizárt tartalmú küldeményt kap, erre információja, alapos gyanúja van, vagy hatóság ellenőrzi a küldeményt külföldön akkor minden felelősség az Ügyfelet terheli, a Szolgáltató mindenben együttműködik a belföldi és külföldi hatóságokkal, a birtokába került adatokat átadja.
8. Díjak
A szolgáltatás díját a csomagkalkulátor állapítja meg, számolja ki.
9. Díjfizetés
A Szolgáltató valós idejű díjfizetési rendszereket alkalmaz.
- NetBank
- PayU
9.1 Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a(z) Cash Signal KFT. (9970 Szentgotthárd, Hunyadi út 23.) által a(z) direktpaket.hu, felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
9.2 Számla
A Szolgáltató e-számlát állít ki az Ügyfél részére a szolgáltatásról melyet a szolgáltatási díj átutalása után röviddel megkap.
10. Tájékoztatás
A Szolgáltató vállalja, hogy közzéteszi minden a szolgáltatást érintő változást e-mail, telefon, internetes honlap segítségével.
10.1 Panaszbejelentések
A Szolgáltatónak biztosítania kell hogy az Ügyfelek bejelentett panaszaikat, észrevételeiket megtehessék díjmentesen. A bejelentés e-mail-ben tehető meg.
11. Személyes Adatok védelme
A Szolgáltató a küldeményt más postai szolgáltató útján kapja meg. A Szolgáltató a küldeményt nem bonthatja fel, kivéve ha a küldemény csomagolása a Szolgáltatóhoz kerülésekor oly mértékben sérült hogy ez annak tartalma megóvása miatt elkerülhetetlen. A Szolgáltató ebben az esetben a postai szolgáltatóval ( kézbesítőjével), akinek az Ügyfél a csomagot belföldön feladta alakít bizottságot jegyzőkönyvet készít, a felbontás tényét a küldeményre felvezeti.
12. Kártérítés
A Szolgáltató a szolgáltatása során a küldeményeket ért sérülésért, megsemmisülésért kártérítéssel tartozik. A Szolgáltató nem felel vis maior esemény esetén a küldeményért.
A Szolgáltató, mivel az Ügyfél küldeményét címzettként kapja meg más postai szolgáltatótól azt megrongálva, tartalomhiányosan nem veszi át, kéri annak visszaküldését az Ügyfélnek, így kártérítéssel sem tartozik.
A Szolgáltató minden kárigényt megvizsgál abba a külföldi postaszolgáltatót is bevonja majd írásban értesíti az Ügyfelet.
A Szolgáltató 30 napot kér a vizsgálatra melyet meghosszabbíthat a külföldre átnyúló szolgáltatás miatt. A hosszabbításról értesíti az Ügyfelet.
Az Ügyfél a kárigényét írásban kell hogy benyújtsa a Szolgáltató címére.
Szentgotthárd, 2014. Szeptember 01.